Anfang der Seite
Suche
Bild des AutorsVereinigte europäische Juden

הקול הבלתי נשמע

Aktualisiert: Jan 18, 2022

כפי שאמרתי truetorahjews.org הארגון המייסד שלנו – על ידי Raphoel מילר (השם השתנה) גדל פרוטסטנטי אירי (עם אבא אירי קתולי), אם כי גרסה אמריקאית, לא יכולתי, עד ההמרה שלי, לטעון כל ידע פנימי של הקהילה היהודית. היקף הידע שלי היה מוגבל לחדשות הערב, שהסתובבו באותה עת סביב פסגת השלום של קמפ-דייוויד, כמו גם חלומות לצינורות אחרים לשלום, שכולם היו מתפרקים במהרה על חופי המציאות הסלעיים.


לדעתי ולכל מי שידעתי, ישראלים ויהודים היו שם נרדפים זה לזה. ישראלי הוא פשוט יהודי שחי באזור גיאוגרפי מסוים, בעוד שליהודי אין גבולות כה מחמירים כמו בן דודו הישראלי, הוא (היהודי) יכול לחיות במקום שרצה. למרות ש-% u2018 הציונות% u2019 היה חלק בלתי נפרד מהשיעור היומי שלי כמו% u2018electrophotically% u2019 (זה בעצם מילה) היתה תחושה שלמילים ישראליות / יהודיות יש קשר טבוע למונח. יהודי היה ציוני (חלילה) ואם המתנחלים בגדה המערבית היו אינדיקציה כלשהי, ככל שהיה היהודי דתי גדול יותר היה הציוני. כזו היתה נקודת המבט הכללית.


כשהתבגרתי מחוץ למראות החיים היהודיים, ציינתי את דמותה של אותה סכסוכים בלתי נסבלים ביותר, ובהמשך, של היהודים. ייתכן שקיימת סיקור תקשורתי של יהודים אנטי-ציונים שמוחים נגד המדינה הציונית, אבל זה היה כל כך זניח עד כי לא השפיעה על מוחי הצעירה. הורי היו מודאגים מדי מהמצב בצפון אירלנד וקרוביהם באחוזות בלפאסט כדי לתת לנושא יותר מאשר את המחשבה מזדמנת, מלווה באנחה של, מה אתה יכול לעשות?% U201D להשלים עם ידיים מורמות. ערבים וישראלים נלחמו במשך אלפי שנים אחרי הכל, לא היו להם? דרך המסע האישי שלי כלפי היהדות, לעומת זאת, גיליתי שאני, הורי ורבים אחרים, רבים אחרים, טעו בעצב על כל החשבונות.


ככל שהתבגרתי והתעניינותי בכל דבר יהודי-אקו גדלתי אתי, התחלתי לחפש נואשות את כל הדברים הקשורים ליהדות, לסחוב ספריות וארכיונים לרמז כלשהו על האנשים החמקמקים האלה. היתה תחושה מכוערת שהתדמית שאכלתי מיהודים מורכבת איכשהו מחצי אמיתות ומעמד פוליטי מפושט מדי.


זה היה כאשר מצאתי את המסע של היפי יהודי, שבו הוא תיאר את מסעותיו דרך אינטראקציות עם הקהילה החסידית גדול, אשר ידעתי שאני על משהו.


כשהחל לספר את קוראיו בסיפורים על סאטמר הרב יואל טייטלבוים ז”ל, ידעתי שפגעתי בעפר. המחבר תיאור של אלפי אלפים של יהודים החיים בדחייה מוחלטת של מדינת% u2018% u2019 פתח את הנופים החדשים אשר הרגשתי בעבר היה חייב להתקיים. זה לא היה יכול להיות כי דת כה חבוי יופי יכול להיות כזה מעוות, איבר גידולי כמו הציונות. ואני צדקתי. הציונות לא היתה בגדר יהדות אפילו במובן המעורפל ביותר. זה היה טפיל שהשתלט איכשהו על העם היהודי.


עם התרחבות החיפוש שלי ולמדתי היכן לחפש, ראיתי לעתים קרובות תמונות, המוני יהודים מסורתיים, אורתודוכסים שהפגנו נגד המדינה הציונית. הפעם מחאה על ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, המתיימר לדבר בשם כל היהודים. הזדמנות נוספת לגנות התעללות שמטרתן להגביל את חופש הדת ב% u201C המדינה היהודית% u201D. בדקתי את התאריכים. זרם בלתי פוסק של מחאות, אשר משך אלפים באופן קבוע, החל כמה שנים קצרות לאחר תום מלחמת העולם השנייה והמשיך ללא הפוגה עד עצם היום הזה. מודעות שהוצבו בניו יורק טיימס, בוושינגטון פוסט, בוושינגטון טיימס, וכו ‘. איך המשפחה שלי מתמצא פוליטית, כה אובססיבי עם כל פרט דקה אשר שיחק על הבמה הלאומית והעולם, מתגעגע הפגנות מסיביות שגרתיות? אבא שלי ידע אם ילד בן שתים עשרה זרק אבן על שיירה צבאית בגדה המערבית וזה היה לפני עידן האינטרנט! איך לא ידענו על קהילה שלמה של מאות אלפים, שסותרת את ההנחות שלנו במילה% u2018Jew% u2019? ציוויליזציה שלמה שלא תניב את האמת שקיבלו בדורות לכל דבר ולאף אחד. דרך אש ומים הם הלכו, כנגד כל הסיכויים. כשתשובה ליהדות, פעם אחת, לא היה לי מושג על כך שאלו היו קיימים? “שאלה מתעוררת. איך זה לא חדשותי? כיצד היה נרטיב כה מנוגד לחלוטין לסדר היום הציוני שלא נחשב מעניין מספיק כדי לדווח עליו? למרות שיש לי תיאוריות, הן נשארות רק התיאוריות האלה, אנמיות בחוסר ראיות קונקרטיות. אף על פי שהמניעים הפועלים מתחת לפני השטח עדיין נותרים בגדר תעלומה בעיני, השורה התחתונה נותרת ללא שינוי. להיות לגדל בבית שבו להיות מעודכן הועלה אל המקדש, שבו ידענו אם בלפסט פרוטסטנטי בטעות זרק כדור לתוך האחוזה הקתולית, איך היינו ועוד אינספור% u201Cnews נרקומנים% u201D לא מודע של הצד השני של הסיפור ? כיצד היה חשש כמעט מוחלט של מידע בנוגע להשקפה מנוגדת זו? למרות העיתונאים הם גם אנושיים נוטה טעויות מעת לעת, חלק שלמות עיתונאית היא רואה את כל הסיפור, מכל הזוויות, מיוצג. אנחנו מבקשים להישמע.

Neueste Beiträge

Alle sehen

המשימה שלנו

הרעיון החדש יחסית של הציונות החל רק לפני כמאה שנה ומאז התנגדה יהדות התורה האמיתית לאידיאולוגיה הציונית. מאבק זה מושתת על שתי הרשעות:...

Kommentare


Ende der Seite